قوانین

من تواین وبلاگ همه چی می ذارم پس اگردیدیدمطالبی تو وبلاگ کمه حتمابهم بگید،

  من اینجاچندتاقوانین دارم:

1-حتمانظربذارید.

2-اگه نظرمی ذاریدلطف کنیدتبلیغاتی نباشه چون نخونده حذفش می کنم.

3-اگه کپی می کنیدحتمامنبع روذکرکنیدچون واسه ی مطالب زحمت می کشم.

4- اونایی که می خوان لینکشون کنم حتمااسم وبلاگ وآدرس وبلاگشونوبرام 

تونظرات بگن.

(البتهنیازنیست به من بگیداونایی که می خوان منولینک کنن 

منوبااسم زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀و آدرس 

http://www.tafrih100.loxblog.com

لینک کنید.)

ممنون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1398برچسب:, | 14:53 | نویسنده : ندا |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.